En dag i studion

Fotograferingen började som ett hobby och ett sätt för mig att få utlopp för min kreativitet. Det vill jag aldrig ändra på!  Därför har jag dragit ner tempot och åtar mig inte lika många uppdrag. Jag vill inte  heller bränna ut mig med att jobba heltid och fota på lediga dagar. Jag vill aldrig att fotograferingen ska känna som ett "måste". 
 
Men idag spenderade jag dagen i studion med inbokade kunder sen tidigare, det kändes superkul för det var ett tag sen jag fotade kunder eftersom jag har lagt ner mycket energi på egna projekt.
 
Innan de första familjen dök upp passade jag på att ta selfies innan jag insåg att hade fått sällskap i studion. Alltid jobbigt att bli tagen på bar gärning mitt i en selfie-photoshoot ;)
 
Bakom mig står det en softbox från VISICO 80x100cm 400ws. Den används flitigt vid modefotograferingar:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim