Bröllopskampanj!

Slänger upp min tids-och platsbegränsade erbjudande även här på bloggen! Bara 5 brudpar som får möjlighet att norpa åt sig att detta erbjudande. Dessutom gäller erbjudandet bara om man bokar fotograferingen mellan 10/2-28/2 (men man kan bestämma datum för plåtningen för ett senare tillfälle)! Kul det ska plåta alla bröllop i vår/sommar!
 
Som vanligt kunde jag inte bestämma mig vilken annons jag gillade bäst så jag lägger upp alla här! Haha!
Har du frågor, ja men tveka inte att maila mig:) [email protected]
 
Aktuella prislistor och fler bilder hittar ni på www.melodifoto.se 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

vilka fina bilder. gillar absolut mittersta bilden mest, den tycker jag du ska köra på om du måste välja annonsbild framöver! :)

Svar: Tack!! Det är så svårt att välja!
Melodi foto

2014-02-12 @ 21:01:51
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim