To the very end, its me & my boyfriend

Min fotostil
Jag är så glad att jag har hittat mitt sätt att fotografera par! Det är inte ofta jag känner "det här är min fotostil", men när det kommer till par så känner jag så. Jag vet EXAKT vad vill fånga på bild. Nämligen genuina känslor och spontana reaktioner.
 
Power-couple
När jag satt och redigerade dessa bilder satt jag och lyssnade på Beyonce & JAZY-Z  låtar som som de sjunger tillsammans som " Deja Vú" Bonnie & Clyde" "Crazy in love" och "Drunken in love". Behövde få den där boosten av ett power-par. Ni vet ett par som är stolta över varandras framgångar och stötar den andra när den går igenom svårigheter. Ja,  Beyonce & JAY-Z symboliserar det och det färgade mitt urval av bilder också! Dessa bilder genomsyrar  för mig också lekfullhet, kärlek, värme, trygghet och intimitet. Exakt så man ska ha det i en relation:)
 
Varsågoda! Här kommer ett bildregn med Yasmine och Monna! Fantastisk fina är dom tillsammans (jag  kom på mig själv att le genom hela mitt urvalprocess, tyckte att deras känslor kändes rakt igenom skärmen).
 
Fler bilder som inte kom med bloggen hittar ni på min hemsida www.melodifoto.se
 
 
 
 
 
Kamera: Nikon D800
Objektiv: Sigma70-200mm f/2.8 & Tamron 24- 70 f/2.8
Plats: Uppsala, Skarholmen
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Dina bilder är fantastiska!

2014-02-13 @ 12:52:00
URL: http://ellinorek.blogg.se
Postat av: Christell

Åååå så fint Melodi :) :)

2014-02-18 @ 15:31:58
URL: http://www.snowflakephoto.se
Postat av: Hedie

Fina!

åååh vill också tar par foto HAHAH

2014-02-26 @ 11:00:58
URL: http://wearchic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim