Ni gör mig glad

Tänk er att sitta redigera bilder till midnatt för att bli klar med bildleveransen. Precis innan jag ska lägga mig så slänger jag upp bilderna på bloggen. Skriver några rader om hur jag har gjort för att få till bilderna och sedan stänger av datorn och lägger mig.
 
Vaknar upp dagen efter, loggar in på bloggen från mobilen medans jag fortfarande ligger kvar i sängen och ser att jag har hur många underbarar kommentarer som helst! Tack vare att Blogg.se lyft fram bilderna på startsidan så hittar så många fler in till mig och lämnar så otroligt fina kommentarer. Ni boostar mig, gör mig glad och inspirerar mig att fortsätta att fota, tipsa er och dela med mig av mina bästa fototips.
 
Tack.
 
Om jag måste stå framför kameran så blir det oftast en sån här bild:)
Vad jag fotar på bilden får ni se i veckan. Miljön var magisk...
Jag verkar inte gilla vad jag ser i kameran...
 
Bilder tagna av Ylva-Li under söndagens fototräff i Uppsala.
Henne hittar ni också på Facebook!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Härliga bilder :)

Svar: Tack!
Melodi foto

2014-01-28 @ 10:52:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Boel

Åh vilka härliga bilder :)

Svar: Tack!
Melodi foto

2014-01-28 @ 12:39:24
URL: http://bowelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim