Thats a febrig wrap!

Trots feber, huvudvärk och hosta så tog jag mig till studion för att årets första bilder med Hous of Doris gänget. Idag gästspelande Lisa som modell! Om jag inte hade vetat hur effektiva HoD tjejerna är så hade jag aldrig orkat mig ur sängen idag. En timme effektivt arbete sen var det raka vägen till sängen och knappra på Ipren.
 
Alla var vi sjuka på nått sätt men vi lyckades få till grymma bilder. Det kallar jag för målinriktade tjejer.
Här försöker jag gömma min febriga nylle, gick ju sådär!
Ett stort smile brukar dölja det mesta!
 
Provade en ny ljussättning idag som jag inte riktigt fick till 100%. Skuggan bakom Lisa ska inte vara så markant som den är. Men med lite småkorrigeringar  till nästa gång så har jag drömljuset på plats.

Kommentarer
Postat av: Spillevink

Du är riktigt duktig! Sluta ALDRIG med detta!

Svar: Tack :)
Melodi foto

2014-01-10 @ 16:08:40
Postat av: Lizzan

Du är grym! Feber eller inte!!

Svar: Åh tack!!! Ses på workshopen i april! Kul att ha dig där:)
Melodi foto

2014-01-11 @ 18:22:15
URL: http://hizzan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim