Workshop 12 April

Nu till våren har jag ytterligare en workshop i ljussättning. Det kommer att vara samma struktur som den jag hade i höstas! Det som är kul är att den workshopen är nästan fullbokad, bara en plats kvar nu!
 
Workshopen är grundläggande kring hur man tar bilder i studioljus. Jag går igenom de vanligaste ljussättningarna och hur du sätter det ljuset med hjälp av de verktyg och hjälpmedel som kan finnas i en fotostudio. Tanken med workshopen är att alla deltagare ska känna sig mer bekvämna med studioljus för kunna fota mode - porträtt- och barnbilder.
 
Slutet av dagen har alla deltagare ett minneskort fullt med bilder. Det är alltid kul att se efterhand hur alla har redigerat sina bilder hemma i lugn och ro. För trots att det är samma ljus, samma modell och smink så kan det bli väldigt olika resultat! För efterbehandlingen är också ett sätt att skapa.

Om du är intresserad att gå workshopen kan du slänga iväg ett mail till mig [email protected] så kan jag skicka mer information! Det är bara en plats kvar på workshopen den 12 april så först till kvarn:)

 

Här kommer iallafall lite BTS bilder från förra workshoppen.

Självklart finns Makeup artister och stylister på plats, såväl som modeller!
Här visar Terese resultatet för modellen
 Modellerna så klart!
Slutet av dagen var vi alla mycket trötta men vi hade roligt!
 

Kommentarer
Postat av: Terese

SKynda dig att knipa den sista platsen, Melodi är superduktig och väldigt gullig - ni kommer få en kanondag!

Svar: Tack fina du!! Du måste hälsa på snart igen!!
Melodi foto

2014-01-19 @ 16:44:17
URL: http://www.brandwold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim