10 år senare

För ett par veckor sen fick jag förfrågan av min kusin och hans fru om jag kunde föreviga deras 10 års jubileum, dvs 10 år sen de gifte sig! Självklart ville jag det, finns ju inget roligare att ta kort på sina nära och kära. Bilderna  blir då alltid liiite mer genuina eftersom alla känner varandra och man vågar slappna av. Det gäller även mig , jag kan ge galna förslag utan att behöva tänka"åh nej nu kommer de tycka att jag är knäpp".... för dom vet redan hur knäpp jag är egentligen;)
 
Location location location?
Dessa bilder tog vi ca 45 min innan alla andra gäster skulle komma och jag hade ännu inte duschat och gjort mig iordning. Det fanns varken tid eller ork ( värmeslag! 34 grader den dagen) Så jag hittade en gräsplätt precis  vid skolan som är en bit bort från där de bor. Det funkade ju galant! Man kan nästan tro att de  är ute i någon vildvuxen äng. Men icke, bakom dom är det en skolgård, bussstation, fotbollsplan och allt annat som är ganska oromanstisk. Det är fotograferingens magiska bild, allt handlar om vinklar och ljus ;)
 
Här kommer ett litet smakprov!
 
10 år senare så finns dom här två också:)
 
 
 
 
Juste.......
 
....10 år senare är släkten ännu större och tjockare. Man får aldrig glömma att ta en selfie, det är exakt det som händer här på festen;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim