Behind the scene - Mens Fashion

I helgen var jag i Stockholm och började mitt projekt med herrmode. Jag behöver utöka min portfolio med modebilder på killar.
 
30 min innan jag skulle träffa Sassan (modellen) för plåtning så ÖSREGNADE det. Jag hade inte så mycket hopp för att det skulle bli en plåtning överhuvudtaget. Men regnet avtog och Sassan levrerade till 110%. Bilderna kommer att komma upp snart, både på bloggen och min hemsida. Men under tiden bjuder jag på lite BTS bilder på en mycket svettig och osminkad Melodi. 
 
På min instagram har jag bjudit på en sneak peak från fotograferingen. Kolla in där om ni vill ha en tjuvtitt på vad som komma skall. På instagram heter jag  MELODIFOTO.
 
Lämnade Sassan ensam med kameran i 5 sekunder och han lekte paparazzi vilket jag är tacksam för, annars hade jag inga bilder att bjuda på!
 

Kommentarer
Postat av: aximus

När kommer bilderna upp?

Svar: Snart! Har inte riktigt hunnit! <3
Melodi foto

2014-07-22 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim