Beige

I 30 graders värme tvingade jag Åsa att komma till studion för att hjälpa mig att få upp dom nya bakgrunderna som har kommit. Jag har beställt bakgrundspapper i färgerna beige rosa, lila och vitt. Färgen som jag tror kommer vara en stor favorit till hösten är den beige som ni ser nedan! Med rätt exponering kan man få den sådär härlig murrigt brun färg eller ljusbeige. Jag älskar den! Imorgon ska jag få möjlighet att experimentera mer i studion för då kommer Terese för att flippa loss med mig  och mina knäppa idéer!
 
När vi änligen fick upp bakgrunden ville jag testa hur den blir på bild, det var bara att slänga på sig "dagens fynd" från Myrorna (hatten) och en trenchcoat som jag fått låna från HOD för att gömma mitt svettiga nylle och fruktansvärda outfit.
 
Jag ser framemot att ta herrmode med den här bakgrundsfärgen. Ser gula/bruna/oranga nyanser komma till sin fulla rätt!
 
 
Åsa fick hjälpa mig att ta bilder. Jag tror att hon har en dold talang som hon borde definitvt ta och utforska, tycker ni inte?
 
Ljus:Beautydish
Objektiv: Sigma 70-200mm f/2.8
Inställningar: ISO 200, 1/160, f/8
 

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag orkar inte med hur grymma bilder du har.. Du är fantastiskt både bakom o framför kameran. O dina idéer på det, jisses... #magiskt #uknowhowtodoit #nr1

Svar: Åh taco fina, underbara Emmelie!! <3 <3
Melodi foto

2014-07-23 @ 06:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim