Lazy saturday

Min familj, min trygghet. Ingen annanstans hämtar jag ork, kraft, och kärlek som hos min lilla-stora familj. Lördagen bjöd på stekhet sol och min bror bjöd på svalkande pooldop, grill och rosévin! 
 
Såhär är dom - mina rötter som håller i mig stadigt när det blåser lite hårt, torkar bort mina tårar och är lycklig för min skull när allt är precis sådär perfekt som livet kan vara ibland, som denna lördag!
 
I got it from my mama!
        Pappa och bror spekulerar i nästa affärsidé som ska ro hem miljarderna. Så är det i en entreprenörsfamilj, stora drömmar - ALLTID! 
The CLAAAW
Haha den här bilden är dunder! Jag bad honom se lite cool ut vid grillen, samma sekund så brände han sig och skrek rakt ut. Då sa det bara "klick" i kameran
T.v Jag som måste prova studsmattan. Har 20 bilder där jag hoppar och gör exakt 20 olika poser. Jag bjuder på den mest normala. T.h Facetime med syster som bor i USA och hennes barn. Det brukar vara höjdpunkten. Alla samlas runt lilla skärmen och pratar i mun på varandra. Man blir inte klokare men roligt är det!
Facetimen fortsätter med mamma och pappa!
Den här mannen är lugnet och tryggheten själv! Älskar honom till det oändliga. Min bror!
Nicole - Guddotter, brorsdotter och denna dag mycket trotsig! ;)
HELA familjen Matilla-Roohi
Dom här två har varit ihop sen de var 15 år! Tror de firade 25 år jubileum för några veckor sen. Det är mer vad det flesta kan säga!!
Melissa och Mamma Tanja! Lika som bär!

Kommentarer
Postat av: ma

Du är bäst Melodi!

Svar: Nej.. DU är BÄST!
Melodi foto

2014-07-09 @ 01:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim