Tillbaka till studion

Idag får jag leverans av nya "leksaker" till studion! Bland annat bakgrundspapper i roliga färger. För att motivera mig själv behöver jag ibland köpa nått roligt som sporrar. Färgglada bakgrundspapper var lagom för att sparka igång kreativiteten!

Eftersom det har varit någorlunda sommarväder har alla fotograferingar varit utomhus. För tre veckor sen var Dimona och tog CV bilder i studion . När vi var klara så bestämde vi oss att balla ur lite.

Det här är min favoritbild som jag har gjort tre olika redigeringar på! Jag älskar att Dimona ser lite utomjordisk ut med alla färg och rörelseeffekter!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

WOW, det här älskar jag!! Exakt såhär skulle jag vilja ha i min header! Fast med massor av rosa hår på sidorna. ÅH! Melodi, du är bäst.

Svar: Då ska vi ordna det!!! <3
Melodi foto

2014-07-28 @ 11:46:14
URL: http://lices.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim