Baby-tyg

Jag kommer att ta med lite fotograferingsrekvisita när jag åker hem till Sverige, bland annat dessa fyra tyger som passar alldeles utmärkt till barnfotografering. Jag tog testbilder för att se hur tyget blir på bild. Både när de är fokus och i oskärpa. Bokehn blir superfint trots att bilden är tagen genom att  bara hänga tyget över stolsryggen. Med lite längre avstånd mellan bakgrund och kaninen så blir det nog ännu snyggare. Min personliga favoriter är den gröna och rosa tyget. Jag har köpt några extra av dessa tyger. Så om ni vill ha någon av dessa tyger så maila mig!

Mått: Ca 1,5 meter bred och 2,5 meter lång ( passar då även lite större barn och inte bara nyfödda)
Pris: 450kr (frakt ingår i priset)
Antal: Endast 2 st av varje färg.Först till kvarn!
Beställ genom att maila: [email protected]

Rosa medfastsydda blommor
Grönt: Tyg med kråsande blommor
Benvit (ivory): Tyg med kråsande blommor
Lila:Tyg med kråsande blommor
 
Hittade en fotograf som använder exkt samma tyg. Resultatet blir såhär fint:)
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det där rosa tyget (med rosor) har jag sett för länge sedan och verkligen suktat efter. Var väldigt nära att nappa på ditt erbjudande tidigt i morse. Men så tvekade jag på färgerna och överlåter det åt andra lyckliga köpare... :) Men tygerna är otroligt fina, hoppas på att få se fina bilder med dem sen! :)

Svar: Jag blev så förtjust i tygerna! Jag ska faktiskt använda dom för porträttfotografering på vuxna! Uppdaterar bloggen med resultatet! :)
Melodi foto

2014-03-08 @ 14:02:16
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com
Postat av: Sabina

Åh, det låter otroligt spännande! Jag ser verkligen fram emot resultatet. Så kommer jag säkert ångra att jag inte nappade på erbjudandet, men det tar vi då... ;)

2014-03-13 @ 17:15:19
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim