Oscarsgalan

Idag  var det Oscarsgalan här i Los Angeles så jag bestämde mig att bege mig ut till Hollywwod för att bara dokumentera allt som händer runtomkring. Flera gator var avstängda så det var väldigt begränsat med ställen man kunde knäppa bilder. Det var rent omöjligt att ta några bilder på röda mattan eftersom de hade skärmat av området med svart duk. Men stämningen var på topp och det var massa människor ute för att få sen en glimt av sina favoritkändisar. Det fanns gott om polismän och kamerateam på plats så jag och min zoomobjektiv  smälte rakt in i massan.
 
Mitt i allt blev jag intervjuad för en reklamsnutt. Fråga mig inte hur eller varför. Typiskt att sånt ska hända när man har galet stort burrigt hår och osminkad, haha!
 
 Den här tjejen i rött hade gått vilse. Fick hjälp av några polismän att hitta rätt. Vart hon skulle var oklart, men snygg var hon!
Vägarna var trafikerade och avstängda.
Närmare än såhär kom man inte röda mattan...
 
Dessa polismän, som tagna ur film, saknar bara Donuten i andra handen
Folk försöker få en glimt av kändisarna som är precis bakom stängslet.
Vissa var uttråkade
medan andra hade roligt ändå trots att känisarna lysde med sin frånvaro
Los Angeles är även känt som "La-la- Land". Finns en härlig kompott av människor. En zebra-rosa klädd katt på axeln. Inga konstigheter.
Runt varje hörn fanns ett kamerateam
 
Gjorde en liten intervju med dessa killar! 
Ännu kamerateam på plats! Killen till höger envisades att hoppa fram framför kameran så fort jag skulle knäppa bild. Titta det lönade sig för han hamnade på bloggen minsann!
När Oscargalan väl började så var alla barer i kvarteret fyllda. TV:n var på och man kollade på galan. Eller dansade på bordet när rätt skådis vann.

Kommentarer
Postat av: Maximus

Kuuuuul! Fina bilder.

Svar: Du saknades Maximus!
Melodi foto

2014-03-03 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim