Uccello

Uccello, det är det nya herrmärket som lanseras nu i vinter/höst! Jag fick äran att fota deras lifestylebilder idag. Jag tänkte bara titta in här på bloggen och bjuda på en teaser.
 
Sanningen är att jag har en hel drös med bilder som väntar på att efterbehandlas så det kommer att komma massa  härliga bilder från olika fotosessioner jag har haft senaste tiden. Men eftersom mitt jobb tar väldigt mycket tid och energi just nu så har fotograferandet bli lite lidande. 
 
Vilken edit gillar ni? Färg eller svartvitt?
Naturligt ljus, Objketiv 50 mmf/1.8

Kommentarer
Postat av: Lizzan

Inte ett helt självklart valt, men efter ha tittat en stund så fastnade jag mest för den svartvita, lite svårt att sätta fingret på varför....

Svar: Jag håller med, tycker att det är så svårt att avgöra vilken som är snyggast. Får någon typ av 50-tals känsla över den svartvita och det gillar jag!
Melodi foto

2014-10-13 @ 12:17:13
URL: http://lizzans.se
Postat av: Emmeli

Färg :)

2014-10-16 @ 22:18:42
Postat av: Johanna

Färg!
Snygg bild.

Svar: Tack :D
Melodi foto

2014-10-26 @ 16:11:53
URL: http://johannahanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim