Brigitte Grenfeldt

I söndag var jag på workshop med Brigitte Grenfeldt som är en av de främsta bröllopsfotograferna i Sverige. Det var lärorikt att se hur en megaproffs jobbar med brudparen. Självklart fanns det en massa möjligheter att ta bilder så jag passade på såklart. Ett stort eloge till brudparet som som höll humöret uppe trots 20 fotografer och kalla vindar!
 
Här är några bilder som jag tog under dagen. Jag är ju så svag för ögonblicksbilder. Ni vet sådana bilder man lyckas ta när brudparet är bara i sin egen bubbla. 
 
Objektiv: Sigma 70-200mm f/2.8
Plats: Stadshuset Stockholm
Ljus: Befintligt
Workshop med Brigitte Grenfeldt.
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

supervackert fotograferat.

Svar: Tack så jättemycket! :)
Melodi foto

2014-09-04 @ 11:44:29
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim