Fota fotografen

Förra söndagen var jag ju på bröllopsworkshop och bästa Terese var också där! Efter utbildningen så tvingade jag henne  att ta några bilder på mig som jag kunde använda till bloggen ( bokstavligen tvingade henne, för hon var dödshungrig och hade helst sluppit, haha!).  Saken är att jag står alltid bakom kameran och om jag mot förmodan står framför så är det självporträtter vilket är ganska bergänsade. Eller så har jag tjatat på någon vän  att ta bilder, och dom bilderna lyckas ALLTID bli suddiga. SÅ med andra ord tänkte jag inte låta Terese slippa undan ;)
 
Här är ifall ett urval från en blåsig stockholm.
 
 
 
Jag älskar blooper,speciellt på mig själv! Bästa bilden av alla om ni frågar mig!
Kamera:Nikon D800
Objektiv: 70-200 mmf/2.8
Inställningar: ISO160, F2.8, 1/320
 
 

Kommentarer
Postat av: Aina Strand

Fina bilder :)

2014-09-07 @ 14:12:40
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: lovisa

haha, riktigt sköna sistabild!

2014-09-07 @ 14:45:38
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim