Those Legs

En av de fotograferingar jag är mest nöjd med! Allt från outfit, ljussättning och smink. Hela idén bakom fotograferingen var Lisas. Hon behövde nya headerbilder till sin blogg så självklart ställde jag upp! Styling och smink stod Lisa för eftersom det var hennes idé vi skulle förverkla. Utifrån några inspirationsbilder som hon hade skickat ljussatte jag så gott jag kunde och det blev en av de enklaste ljussättningen som finns. En ljuskälla från högersida. Thats it! Inget mer och inget mindre. Ljuskällan är en STOR oktabox på 120cm som gör att det blir stor spridning och ganska mjuk ljus!
 
Sjukt nöjd med bilderna! Kvinnligt, sensuellt och tufft! Precis min stil!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Suuupersnygga! Grymt jobbat båda två!!

Svar: TACK!!!
Melodi foto

2014-09-24 @ 07:16:29
URL: http://www.brandwold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim