PINK/BLACK&WHITE

Nej, jag tänker faktist inte välja om jag gillar svartvitt eller färg så jag publicerar båda varianterna!
Fotomotivationen har ännu inte infunnit sig överhuvudtaget, känner mig lite stressad av det. Jag vill ju fota men känner just nu  som en stressmoment i livet. Undra vad det är som gör att man känner så?  Fotograferingen var min tillflykt när jag behövde rensa tankarna förut. Hursomhelst, jag tänker inte pressa kreativiteten. Den dyker upp när den ska helt enkelt!
 
Om ni följer mig på Instagram så är det lättare att hålla koll på när jag göra inlägg här på bloggen.
Jag heter Melodifoto på Instagram!
 
 
Modell:Beatrice Niska
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim