Svart

Gör om gör rätt
På grund av  både brist på sysselsättning och modell så ställde jag mig framför kameran igen. Jag hade till syfte att göra om DEN HÄR  fotosessionen som gick åt skogen för ett par veckor sen.  Men resultatet blev nått annat med en helt annan känsla! Jag skulle säga att det blev mycket bättre den här gången:)
När jag väl redigerade bilderna så blev en av bilderna svarvitt av misstag, tur var det för bilderna blev så klassiska i gråskala!  Så nästan alla bilder fick bli svartvita!
 
Självporträtt
Jag känner att jag har stått framför kameran betydligt mer än vad jag önskar. Anledningen är att det är sällan man har någon man kan ringa som kan dyka upp samma dag jag får cravings att prova mina  foto- och ljussättningsideér. Just av den anledningen har jag återaktiverat mitt konto på modellbilder.se för att enklare få tag på männsikor som gärna ställer sig framför kameran. Modellbilder är ett community för make up artister, fotografer, modeller, statister  etc. Man kan söka igenom deras medlemssregister och sätta ihop fotosessioner med modeller! 
 
Nikkor 50mm, F1,8, ISO 125 1/125
Silver reflexskärm och paraplyblixt.

Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Superfina bilder. De är jättefina i svartvitt men färgbilden är helt fantastisk! Dina färger kommer fram så fint i bilden!!

Svar: Tusen tack! Efter många om och men kom jag nog fram till att bilderna kommer till sin fulla rätt i färg:)
Melodi foto

2013-01-02 @ 16:40:27
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Frida

bara att ringa, närsomhelst!!!!!

Svar: Nu vet jag det!! Du kommer att ångra att du skrev så när jag ringer dig stup i kvarten;)
Melodi foto

2013-01-25 @ 16:43:06
URL: http://www.unt.se/frida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim