Björne

Eftersom det var så många som gillade mitt förra inlägg om budgetvarianter av Shutter Huggers så tänkte jag att jag laddar upp ännu en variant. Jag fick nämligen höra att Ormis-nallen är slutsåld på flesta IKEA runt om i Sverige och inte kommer in igen!
 
Den här nallen är från IKEA  (9kr) som jag har fäst på en bred svart resårband med en stor säkerhetsnål. Den är busenkel att göra:
 
1. Mät upp resårband så att den passar ditt objektiv.
2. Ta en stor säkerhetsnål som du trär igenom resårbandets båda ändar så att de sitter ihop
3. Innan du låster fast säkerhetsnålen så trär du även den igenom nallen ( ganska stor bit av nallen så den sitter ordentligt) och sedan låser du säkerhetsnålen. 
4. KLART!
 
Om man vill tar man loss nallen och ger bort den till barnen. Till nästa kund använder du samma resår och säkerhetsnål men fäster en ny nalle.
 
 
Bilderna är tagna under Barnens dag då jag hade specialpris på barnfotografering i studion! Hade köpt på mig massa nallar som jag fäste på kameran och sedan gav bort till barnen när vi var klara!
 
 

Kommentarer
Postat av: Photospiration

Sjukt bra tips! :)

Svar: Tack! jag ska försöka att uppdatera med tips med jämna mellanrum:)
Melodi foto

2013-12-06 @ 15:15:05
URL: http://photospiration.blogg.se
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Men gud så smart och roligt! Jag har tänkt i krångliga banor att sy/virka en egen variant. Men då kan man ju inte gärna ge bort den. :) Ska börja ha utkik efter andra små djur så jag inte härmar helt av.

Tusen tack för att du delade med dig! :D

Svar: Du får gärna härma rakt av:) det är ju tanken med mina små tips;)
Melodi foto

2014-01-27 @ 13:56:21
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Tackar ;)

2014-01-27 @ 22:18:33
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim